Och han sa till mig

så nu är vi här igen
en långsam process
men vi kommer alltid tillbaka
den finns alltid en pessimist
ja, men du vet han
han som alltid talar
han vars tystnad man hör
 
och ja, och ja, och ja
jag älskar att höra din röst
hur den formar mig
hur den skapar mig
ifrån ingenting
 
snälla.
 
snälla.
 
älska min röst
hör när jag talar
hör när han talar
igenom mig
hör hur han älskar mig
hur han älskar mig röst
 
han sa till mig
allt blir bra
du blir bra
de blir bra
för vi
vi är vi och vi kommer alltid att vara vi
 
och snälla
jag kommer alltid att återvända
alltid
men nu är jag är
 
Nu är jag här igen. För att stanna. I alla fall en tid framöver. Tipsa din kompis. Jag vill hitta tillbaka. Jag behöver inte bara dig, utan alla andra.  Behöver mer. Mer av, ja, vad? Encore. Mer. Mer. Mer. Snälla älskade lilla du.
 
Länge leve Logiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0